'Alo 147 şikâyet hattı teşekkür hattı olsun'


371 | | |
| |

Eğitim-Bir-Sen Kayseri 1 No’lu Şube, BİMER, CİMER, Alo 147 gibi şikâyet hatlarıyla ilgili bir kampanya başlattı. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Şube Başkanı Aydın Kalkan, Alo 147 şikâyet hattının gereksiz kullanıldığını, ihbarların çoğu zaman asılsız olduğunu, okul yöneticilerinin ihbarlara cevap vermekten görevlerini yapamaz hâle geldiklerini söyledi.

“Alo 147, Şikâyet Hattı değil, Teşekkür Hattı Olsun” kampanyası hakkında bilgi veren Kalkan, “Bu kampanya, eğitim çalışanlarının çok büyük fedakârlıklarının bir nebze de olsa karşılığı olacaktır. Her velimiz, kendi okulunda gördüğü güzel örnekleri takip etse ve bu güzellikleri şikâyet araçları olarak kullanılan iletişim araçlarında paylaşsa eğitimin kalitesine daha fazla katkı sağlamış olur” dedi. 

Top